سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

نکاتی در مورد درب های اتاقی و ضد سرقت

در خانه و یا شرکت، باید درب‌های مختلفی را نصب کرد. هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند و باید قابلیت‌هایی را ارائه دهند. درب های اتاقی و درب ضد سرقت هر کدام انواع مختلفی دارند و بسته به الزامات و یا دکوراسیون محیط می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد.

به چه نکاتی در زمان انتخاب درب های اتاقی و ضد سرقت باید توجه کرد؟

درب اتاقی و ضد سرقت هر کدام کاربرد متفاوتی دارند، اما باید کارایی مطلوبی را ارائه دهند. نکته مشترک بین این دو نوع درب، استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت آنها است. این درب‌ها باید دوام کافی داشته باشند و با کمترین نگهداری، به مدت طولانی کار کنند. این درب‌ها باید بتوانند با دیگر بخش‌های خانه و یا شرکت، هماهنگی داشته باشند و به زیباتر شدن محیط کمک کنند.

نکاتی در مورد درب اتاقی

این نوع درب ها نیز باید به گونه‌ای باشند که علاوه بر زیبایی و دوام، آسایش بیشتری را برای ساکنین ایجاد کند. انتخاب مواد سازنده درب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

1. انتخاب مواد اولیه مناسب

مهم ایت که نوع دربی که انتخاب می‌کنید، با کارکرد و منطقه جغرافیایی خانه و یا شرکت مطابقت داشته باشد. در محیط‌های مرطوب، استفاده از درب‌های اتاقی چوبی باعث می‌شود تا این درب‌ها، کارایی و طول عمر مناسبی نداشته باشند. استفاده از مواد مصنوعی برای این درب‌ها کارایی بهتری را در پی خواهد داشت.

2. هماهنگی با دکوراسیون داخلی

درب اتاقی که انتخاب می‌کنید، باید به گونه‌ای باشد که با دیگر بخش‌های خانه هماهنگ باشد. طرح روکش این درب‌ها دارای تنوع بالایی است و به راحتی می‌توان طرح و رنگ مورد نظر را پیدا کرد. این درب‌ها طرح‌های ساده و پر نقش و نگاری دارند که آنها را برای محیط‌های مختلف، مناسب می‌کند.

3. استفاده از درب‌های ضد آب برای سرویس بهداشتی

در سرویس‌های بهداشتی معمولا رطوبت زیادی وجود دارد. اگر در ساختار درب از چوب استفاده شده باشد، چوب در محیط‌های دارای رطوبت باد می‌کند و باعث به وجود آمدن ظاهری نامناسب می‌شود و در کارایی درب نیز تاثیرگذار است.

4. جلوگیری از عبور صدا

هر قدر دربی که برای اتاق انتخاب می‌کنید، بتواند صدای کمتری را از خود عبور دهد، آسایش بیشتری در محیط ایجاد می‌شود. دربی را برای اتاق خانه و یا شرکت خود انتخاب کنید که توانایی خوبی در جلوگیری از عبور صدا داشته باشد.

نکاتی در مورد درب ضد سرقت

در اینجا جنبه‌هایی را که باید هنگام نصب درب امنیتی ضد سرقت در خانه و یا شرکت خود در نظر بگیرید، لیست شده است.

1. امنیت یکپارچه

مهم است که اطمینان حاصل کنید که درب امنیتی انتخاب شده از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر درب‌های فلزی، حتی می‌توانید از درب‌هایی با آلیاژ فلزی استفاده کنید. اما، در حین انتخاب مورد دوم، حتما درب باید ساختار داخلی قوی داشته باشد و دارای یک قفل باکیفیت باشد تا از ورود عوامل مزاحم جلوگیری کند. درب‌هایی با روکش فلزی گزینه بسیار خوبی هستند اما آنها برای جلوگیری از خوردگی، نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

2. پنجره‌های نزدیک درب‌های ورودی را ایمن کنید

درب‌های پنجره‍ا باعث می‌شوند که خانه شما احساس سرزنده و دلپذیری داشته باشد. اما وجود یک پنجره در کنار درب ورودی شما می‌تواند باعث تهدید امنیتی شود و دسترسی به قفل درب را آسان کند. در نتیجه، عوامل مزاحم می‌توانند آن را به راحتی شکسته و درب را از داخل باز کنند. از این رو، بهتر است پنجره‌های کنار درب‌های امنیتی را به اندازه کافی، قوی کنید.

3. از قرار دان گیاهان بزرگ در نزدیکی درب خودداری کنید

آنها ممکن است بسیار جذاب به نظر برسند، اما مطمئن شوید که از قرار دادن درختان و درختچه‌ها در نزدیکی درب‌های خود خودداری کنید. این ممکن است گاهی اوقات مکانی باشد که سارقین قبل از یافتن فرصت ورود به خانه، در آنها مخفی شوند.

4. انتخاب قفل مناسب

مهم نیست که درب شما چقدر قوی باشد، بدون داشتن یک قفل محکم، کارایی چندانی نخواهد داشت. اگر قفل به اندازه کافی ایمنی نداشته باشد، حتی قوی‌ترین درب‌ها نیز به راحتی قابل نفوذ هستند. یک قفل ایمن انتخاب کنید تا مطمئن شوید که یک درب واقعا محکم و مطمئن دارید.

5. نصب چارچوب مناسب

از چارچوب‌های عمیق‌تر استفاده کنید و هنگام تهیه درب امنیتی از انتخاب چهارچوب‌های نازک خودداری کنید. برای امنیت بهتر، چهارچوب می‌تواند مانع از شکسته شدن لولاها و یا قفل شود. خانه و شرکت خود را با درب های اتاقی ضد سرقت تولیدی سهند درب سلماس زیباتر کنید و امنیت محیط را بالا ببرید. درب‌های تولیدی ما از انواع درجه یک بوده و از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته شده‌اند.