سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

تاثیر درب بر روی دکوراسیون داخلی

در نمای بیرون و دکوراسیون داخلی خانه‌ها و مکان‌های تجاری، درب و پنجره و رنگ و نوع آنها تاثیرات زیادی بر دکوراسیون ساختمان‌ها دارند. برای انتخاب درب‌ها باید دقت کافی شود تا بتوانند علاوه بر هماهنگی با دیگر بخش‌ها، نمایی بهتر ایجا کنند. درب‌ها بخش ضروری در هر ساختمان هستند. علاوه بر جنبه‌های محافظتی آنها که در مورد درب‌های بیرونی اهمیت بالایی دارد، انواعی که در داخل نصب می‌شوند هم باید از مقاومت کافی برخوردار باشند. البته درب‌های داخلی باید زیبا باشند و بتوان آنها را با محیط داخل هماهنگ انتخاب کرد.

درب‌های داخلی باید عایق صدا باشند تا بتوانند محیط مطلوبی در داخل ایجاد کنند. هر قدر این درب‌ها بتوانند عایق خوبی در برابر عبور صدا باشند، محیط داخل ساکت‌تر بوده و صداهای داخل به بیرون نمی‌روند. از سبک‌های مختلف درب اتاقی می‌توانید برای منزل خود استفاده کنید.

فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که درب‌هایی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون داخلی خانه شما یک ترکیب زیبا ایجاد کنند. ترکیبی از سبک‌های مختلف را می‌توان برای درب‌های داخلی در نظر گرفت، البته باید آنها شباهت‌هایی نیز با هم داشته باشند تا در نمای کلی تاثیر نامطلوب ایجاد نکنند.

نکاتی در مورد درب داخلی

برخی از درب‌ها دارای تزئینات زیادی هستند و این نوع از درب‌ها بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب است تا حس شلوغی در منزل ایجاد نکنند. اگر از درب‌های داخلی برای خانه‌های نسبتا کوچک استفاده می‌کنید، درب‌هایی را انتخاب کنید که دارای نقش و نگار زیاد نباشند و از طرح‌های ظریف در آنها استفاده شده باشد. می‌توان بر روی درب از تزئیناتی استفاده کرد که با دیگر جاهای خانه هماهنگ باشند و یک هماهنگی بین درب و دیگر نقاط منزل ایجاد شود.

یکی از مواردی که در زمان انتخاب درب داخلی باید به آن توجه کرد، چرخش آن است. در هر محیطی الزامات مخصوصی وجود دارد. برخی از درب‌ها در کنار دیوار قرار می‌گیرند و چرخش آنها باید به گونه‌ای باشد که بعد از باز شدن در کنار دیوار قرار بگیرد. از طرف دیگر باز شدن آن باید به صورتی باشد که بعد از باز شدن فضایی مخصوص به خود داشته باشد و وسایل منزل مانع باز شدن آن نشوند. در حالت ایده‌آل، چرخش آن نباید به سمت راهرو و یا سالن باشد.

استفاده از چهار چوب مناسب نیز در زیبایی درب داخلی تاثیر زیادی خواهد داشت. چهار چوبی را انتخاب کنید که به زیبایی درب اضافه کند و با طرح و سبک آن همخوانی داشته باشد. یک چهار چوب مناسب می‌تواند ارزش درب‌ها را دوچندان کند و از طرف دیگر اگر از چهار چوبی استفاده شود که با محیط هماهنگ نباشد، در زیبایی محیط تاثیر منفی خواهد داشت. در محیط‌های کوچک، استفاده از چهار چوب ضخیم مناسب نخواهد بود و باعث کوچک‌تر شدن محیط خواهد شد.

درب‌هایی که برای سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شوند، باید در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند و در اثر مرور زمان ساختار آنها خراب نشود. معمولا این درب‌ها را از چوب نمی‌سازند. در صورت استفاده از چوب برای درب‌های سرویس‌های بهداشتی، باید به پوشش آن توجه زیادی کرد. پوشش باید تمامی سطح را بپوشاند و هیچ راهی برای نفوذ رطوبت نداشته باشد.

برخی از درب‌ها توخالی هستند و برخی دیگر داخل آنها پر شده است. درب‌های توخالی از تخته سه لایی و یا مواد کامپوزیتی ساخته می‌شوند و وزن کمی دارند. این درب‌ها عایق خوبی در برابر صدا نیستند و گرما به راحتی از آنها عبور می‌کند و ارزان‌تر نیز هستند. نوع دیگر، درب‌های توپر هستند و داخل آنها با مواد مختلف و عایق پر شده است. این درب‌ها عایق خوبی در برابر صدا و انتقال حرارت هستند و قیمت بیشتری نسبت به درب‌های توخالی دارند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با سهند درب تماس بگیرید. انواع درب اتاقی و درب ضد سرقت مرغوب و با قیمتی مناسب را می‌توانید از سهند درب تهیه کنید.