سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

انتخاب درب امنیتی مناسب برای خانه ها

درب امنیتی منزل به منظور محافظت از خانه و دارایی و خانواده شما کاربرد دارد و باعث امنیت بیشتر شما خواهد شد. بنابراین، مهم است که قبل از انتخاب، گزینه‌های مختلف درب‌های امنیتی را در نظر داشته باشید و برای انتخاب بهترین نوع تحقیق کنید. اگر تشخیص دهید که درب فعلی شما به اندازه کافی ایمن نیست و به سادگی می‌توانید یک قفل مناسب را به آن اضافه کنید، باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک درب ایمنی خانگی ساده یا یک سیستم درب ایمنی پیشرفته‌تر داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که درب انتخاب شده به طور خاص برای محلی که می‌خواهید آن را نصب کنید طراحی شده است. علاوه بر این که به بررسی درب‌های مختلف و رتبه‌بندی محصولات می‌پردازید، با افرادی که می‌شناسید و درب ضد سرقت را خریداری کرده‌اند و همچنین با افراد حرفه‌ای که در سیستم‌های امنیتی منزل تجربه‌ای دارند، صحبت کنید.

مواردی که در زمان انتخاب درب امنیتی باید در نظر داشت

قبل از خرید درب امنیتی منزل، تعیین کنید که آیا یک درب ایمنی نیاز دارید یا یک قفل امنیتی کافی خواهد بود. اگر قبلا یک درب محکم از فلز یا برخی از مواد قدرتمند دیگر تهیه کرده‌اید، شاید فقط نیاز خواهید داشت تا لولاها و قفل‌های درب را تقویت کنید. بسیاری از قفل‌های درب‌های امنیتی بدون کلید بوده و از نوع کنترل از راه دور هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مقابل تلاش سارق برای جدا کردن آنها با پیچ گوشتی یا مته مقاومت کافی داشته باشند.

اگر درب فعلی شما به اندازه کافی امن و قوی نیست، ممکن است بخواهید به سیستم‌های کامل درب امنیتی نگاه کنید. چنین سیستمی شامل یک درب ایمنی با لایه داخلی فلزی است، ممکن است این درب‌ها با پوشش‌های مختلف چوبی ارائه شوند و معمولا به سیستم قفل درب و سخت افزار مورد استفاده برای سوار کردن مکانیزم قفل، براکت‌ها و حتی پیستون قوی در برابر ضربه مجهز هستند.

اگر به جای یک قفل امنیتی برای یک درب موجود در مورد خرید یک درب جدید برای خانه خود تصمیم می‌گیرید، باید در نظر بگیرید که این درب در کجا واقع خواهد شد. به عنوان مثال، اگر این درب برای ورودی خانه شما باشد، به دنبال یک درب امنیتی مسکونی با ظاهری زیبا بگردید.

همه درب‌های امنیتی قفل‌های امنیتی خاصی ندارند، بنابراین ممکن است بخواهید به دنبال ویژگی مورد نظر خود باشید و یا حتی برای تهیه یک درب ایمنی الکترونیکی هزینه کنید. اگر درب را برای ورودی اصلی خانه در نظر دارید، می‌توانید دربی را انتخاب کنید که برای این منظور ساخته شده باشد. اگر درب برای پاسیو، بالکن یا پشت‌بام شما باشد، احتمالا به دنبال یک درب ایمنی با امکانات امنیتی کمتر خواهید بود.

پس از آماده شدن برای خرید درب امنیتی منزل، مدتی را صرف تحقیق کنید تا نظرات مشتریان و رتبه بندی‌های مدل مورد نظر خود را بخوانید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. می‌توانید چنین اطلاعاتی را در وب سایت شرکت‌ها و همچنین وب سایت‌های اختصاص داده شده به سیستم‌های امنیتی خانگی بطور کلی پیدا کنید.

برخی از متخصصان و نصب کننده‌های سیستم‌های امنیتی منزل، می‌توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید که آیا درب خاصی که در نظر دارید، از منزل شما به اندازه کافی محافظت می‌کند یا خیر. حتما با افرادی که می‌شناسید، از جمله همسایگان خود، در مورد انواع ویژگی‌های امنیتی درب ورودی که ممکن است آنها تجربه داشته باشند، صحبت کنید. همیشه تضمین‌ها و ضمانت‌های سازنده درب را بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با سهند درب تماس بگیرید تا کارشناسان ما، بهترین و مناسب‌ترین درب‌های امنیتی را به شما پیشنهاد دهند. سهند درب با سابقه طولانی انواع درب‌های امنیتی و درب اتاقی را با طرح‌های مختلف ارائه می‌‍دهد.