سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

چگونه می توان یک درب امنیتی نصب کرد

هیچ محله‌ای نمی‌تواند محافظت کامل از خانه و یا شرکت شما را تضمین کند، اما روش‌های عملی برای محافظت از یک خانه یا شرکت، اشیاء با ارزش و عزیزان وجود دارد. یکی از موثرترین راه‌ها برای شروع، نصب درب امنیتی در خانه یا شرکت شما است. درب‌های امنیتی دقیقا مانند درب‌های معمولی نصب می‌شوند، به جز این که می‌توانند به اندازه کافی سنگین باشند تا چنین نصب‌هایی را به یک کار دو نفره تبدیل کنند. هنگامی که تصمیم گرفتید چه نوع درب امنیتی به بهترین وجهی می‌تواند متناسب با نیازهای شما باشد و خرید را انجام داده‌اید، به یکی از اصلی‌ترین مراحل، یعنی نصب درب ضد سرقت امنیتی می‌رسد.

نصب درب امنیتی

برای نصب درب امنیتی چند ابزار لازم است. هر درب متفاوت است، بنابراین قبل از نصب آنها، خواندن دستورالعمل‌های سازنده مهم خواهد بود. لیست اصلی ابزارهای مورد نیاز برای نصب درب امنیتی در منزل شما شامل یک چکش، یک متر برای اندازه گیری، پیچ گوشی و سمباده هستند. این ابزارها حداقل مواردی است که باید در هنگام نصب درب همراه داشته باشید. ابزاری برای صاف کردن لبه‌های چوب، پیچ‌ها و عایق نیز مورد نیاز است.

با فرض این که یک درب از قبل در محل نصب شده است، اولین قدم برای نصب درب امنیتی جدید، آماده سازی و باز کردن درب نصب شده قدیمی است. پس از باز کردن درب قدیمی، باید چهارچوب آن را نیز از دیوار جدا کنید. برای تامین امنیت بالاتر می‌توان درب ضد سرقت را همراه چهارچوب مقاومی که می‌توانید همراه آن تهیه کنید، نصب کرد.

قبل از نصب درب جدید، باید چهارچوب را نصب کنید و برای این کار نیاز خواهد بود تا آن را به جاهایی محکم کنید که درب قدیمی از آن استفاده می‌کرده. چهار چوب را باید در هنگام نصب تراز کنید، هرگونه اشکال در نصب چهارچوب باعث اختلال در عملکرد درب خواهد شد. بعد از نصب چهارچوب، نوبت به قرار دادن درب بر روی لولاهای چهارچوب می‌رسد.

این کار با قرار دادن پایین درب در زیر لولا و سپس کج کردن آن است، بقیه نصب درب از طریق بلند کردن آن و قرار دادن در لولاها انجام خواهد شد. از لبه درب برای تراز کردن و نگه داشتن آن در محل استفاده کنید. می‌توان میله لولاها را به آرامی در قاب چهارچوب قرار دهید تا درب در جای مناسب قرار بگیرد، اما تمام میله‌های لولاهای چهارچوب را تا انتها به سمت پایین نکشید، زیرا امکان برداشتن آنها وجود دارد.

هنگامی که درب در جای خود قرار گرفت، وقت آن است که آن را آزمایش کنید، تا ببینید آیا با سهولت باز و بسته می‌شود. اطمینان حاصل کنید که درب بعد از بسته شدن در جای مناسبی قرار دارد و قفل و زبانه درب به راحتی در جای خود حرکت می‌کنند. در صورت رضایت، میله‌های لولاها را تا انتها در جای خود محکم کنید. تمامی اطراف درب را بازدید کنید تا در صورت وجود اشکال و یا درز مابین درب و چهارچوب، آنها را اصلاح کنید.

مزایای استفاده از درب امنیتی

این نوع از درب‌ها به راحتی باز نمی‌شوند و به خاطر داشتن یک صفحه فولادی در لایه‌های میانی، درب نمی‌شکند و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. به خاطر داشتن طرح‌های متنوع، می‌توان از آنها در هر محیطی استفاده کرد و زیبایی محیط را افزایش داد. هر رنگی را که مایل باشید می‌توانید برای آنها انتخاب کنید.

این درب‌ها علاوه‌بر محافظت در برابر ورودهای غیر مجاز، عایق خوبی در برابر دما و صدا هستند. به خاطر مقاومت بالا، حتی می‌توان از آنها در محیط‌های تجاری استفاده کرد. محدودیتی در محیط نصب آنها وجود ندارد. تمامی ابزار و یراق استفاده شده در درب‌های ضد سرقت از انواع مرغوب هستند و دوام بالایی دارند.