سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

نکاتی در مورد لولای درب های امنیتی

لولای درب‌های امنیتی یک ویژگی محافظتی است که از وقوع جرایم احتمالی مانند سرقت یا خرابکاری، از طریق سخت کردن روند عبور از درب ورودی، جلوگیری می‌کند. ممکن است از آنها بر روی درب‌های بیرونی استفاده شوند و همچنین در محل‌های ایمن به منظور مهار فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند. درب‌های امنیتی علاوه بر محافظت در برابر تهدیدهایی مانند خرابکاری و سرقت، اکثر آنها دارای رده‌بندی آتش‌سوزی هستند که نشان می‌دهد چه مدت می‌توانند در برابر گرمای بالا بدون تغییر باقی بمانند. هر قدر درب ضد سرقت بتواند در برابر آتش مقاومت کند، زمان بیشتری برای مهار آن به وجود می‌آید که باعث کاهش خسارت‌ها می‌شود. فروشگاه‌هایی که سخت افزار و لوازم خانگی لولا و لوازم جانبی درب‌های امنیتی را می‌فروشند، می‌توانند لولا‌های موجود بر روی درب‌ها را ایمن‌تر کنند.

یکی از نگرانی‌های مربوط به لولا این است که اگر پین‌های لولا رو به بیرون باشند، می‌توان آنها را بیرون آورد و سپس درب را جدا کرد. این طریقه نصب لولا در درب‌های معمولی رایج بوده و به همین خاطر است که درب‌های ورودی معمولی توان کمی در محافظت از خانه و یا محل کار شما خواهند داشت. لولای درب‌های امنیتی می‌تواند از ویژگی‌های مختلف امنیتی استفاده کند تا روند جداسازی پین لولا و در نهایت روند جداسازی درب را سخت‌تر کند.

به عنوان مثال، فلنج‌ها و پیچ‌های تنظیم شده می‌توانند پین‌ها را در جای خود نگه دارند، یا پیچ‌های گل میخ می‌توانند دو طرف لولای امنیتی را حتی بعد از برداشتن پین لولا در کنار هم حفظ کنند. ممکن است خرابکاران با دست زدن به لولا سعی در شکستن آن کنند، اما باید به اندازه کافی مقاوم باشند تا مانع از ورود آنها شوند تا زمانی که کمک برسد.

استفاده از لولای درب‌های امنیتی

نصب لولاهای امنیتی می‌تواند نیازمند حذف لولاهای موجود برای قرار دادن لولاهای جدید یا مقاوم‌سازی آنها باشد، تا عملکردی مشابه با گل میخ ارائه دهند. یک نکته مهم این است که ایمن سازی درب همچنین می‌تواند کار با آن را در آینده دشوارتر کند. همان ویژگی‌هایی که مانع از جدا شدن درب در هنگام عدم استفاده از آن می‌شوند، همچنین می‌توانند در صورت نیاز، برای افراد مشکلاتی را ایجاد کنند. به عنوان مثال، فلنج موجود بر روی پین باعث می‌شود که لولای درب‌های امنیتی را بتوانید به طور کامل جدا کنید تا روند جداسازی درب راحت‌تر شود.

در صورت نیاز به رنگ آمیزی یا تعمیر درب، این می‌تواند در آینده به یک نگرانی تبدیل شود. البته لولاهای باکیفیت به گونه‌ای ساخته می‌شوند که در هنگام کار بتوان آنها را با کمترین زحمت جدا کرد و از نفوذ افراد مزاحم جلوگیری کنند.

هنگام انتخاب درب‌های امنیتی، مهم است که رده‌بندی وزن و مقاومت آنها در برابر آتش را بررسی کنید. لولای درب‌های امنیتی باید به اندازه کافی سنگین باشد تا بتواند وزن درب و همچنین بارگذاری‌های لوازمی که بر روی درب نصب می‌شوند را تحمل کند. درب‌های ایمن در حالت ایده‌آل باید به قدری سنگین باشند تا جداسازی آن را دشوار کرده و قابلیت مقاومت در برابر آتش را به درب اضافه کنند.

سازندگان لولاها ممکن است اطلاعاتی در مورد وزنی که این لولاها می‌توانند به راحتی تحمل کنند، ارائه دهند. رده‌بندی مقاومت در برابر آتش تخمین می‌زند که لولا چه مدت می‌تواند در آتش مقاومت کند، و یک واحد آتش نشانی می‌تواند مشاوره‌های خاصی در مورد بهترین رده‌بندی مقاومت در برابر آتش برای یک سازه معین ارائه دهد. به طور کلی، لولای درب‌های امنیتی باید به گونه‌ای باشد که افراد نتوانند آنها را از بیرون جدا کنند و وارد خانه و یا محل کار شوند و در مواقعی که برای تعمیر درب نیاز است تا آنها جدا شوند، به راحتی و از داخل بتوان آنها را جدا کرد. می‌توانید با سهند درب سلماس تماس بگیرید تا ما بهترین درب‌های ایمنی را با قیمتی مناسب ارائه دهیم.