سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

در یک درب ورودی امنیتی باید به دنبال چه چیزی بود؟

اگر به فکر نصب درب ورودی امنیتی جدید برای خانه خود هستید، برخی از ویژگی‌ها و فاکتورها را باید در نظر بگیرید. در اینجا مواردی که باید هنگام خرید درب ضد سرقت در نظر داشته باشید، آورده شده است.

چه نوع موادی برای فریم درب ورودی امنیتی مناسب است؟

بیشتر قاب‌های درب‌های ورودی امنیتی از آهن، فولاد و آلیاژ فلزی ساخته شده‌اند. از هر ماده‌ای که به اندازه کافی قوی باشد که بتواند در درب امنیتی مورد استفاده قرار بگیرد، می‌توانید استفاده کنید. با این حال، از آنجا که قاب‌های آهنی و آلیاژ فلز ضعیف‌تر از فولاد هستند، برای رسیدن به استحکام لازم، فریم‌ها باید پهن‌تر ساخته شوند.

قاب درب‌ها باید به اندازه‌ای انتخاب شود که بتوانند مقاومت کافی در برابر ضربه و فشار را داشته باشند. اگر قاب مورد استفاده به اندازه کافی قدرت نداشته باشد، نمی‌تواند به خوبی امنیت خانه شما را تامین کند. اگر از بهترین نوع درب ورودی امنیتی هم استفاده کرده باشید، اما اگر قابی که انتخاب می‌کنید مقاومت کافی را نداشته باشد، درب ورودی نمی‌تواند امنیت را به طور کامل ایجاد کند. اگر درب‌های امنیتی به درستی نگهداری شده و با رنگ مناسب پوشانده شود، نباید حداقل 8 تا 10 سال علائمی از زنگ زدگی نشان دهند.

آیا درب باید رنگ شده یا با رنگ پودری روکش شود؟

رنگ‌های معمولی به طور کلی دوام زیادی ندارند و بعد از مدتی در اثر عوامل مختلف و زیر آفتاب خراب می‌شوند. یک درب نقاشی شده با رنگ‌های معمولی فقط می‌تواند تعمیر و نگهداری اضافه را به لیست شما اضافه کند. روکش پودری به عنوان یک پودر خشک و غیر سیال استفاده می‌شود.

تفاوت بین پوشش رنگ و پودر این است که در پوشش پودری نیازی به حلال رنگ نیست. روکش رنگ پودری به طور معمول به صورت الکترواستاتیک اعمال می‌شود و سپس در زیر حرارت عمل‌آوری شده تا جریان یابد و پوسته‌ای ایجاد کند، که باعث ایجاد مقاومت بیشتر از رنگ معمولی می‌شود. حتی پیچ‌ها و قاب‌های درب ورودی امنیتی باید با روکش پودری پوشانده شوند، بنابراین همه چیز با رنگ سازگاری دارد و طول عمر آن را بیشتر می‌کند.

چه ویژگی‌های دیگری را در درب‌های ورودی امنیتی باید جستجو کنیم؟

اگر گوشه‌های درب توخالی باشند، آب می‌تواند به داخل نفوذ کرده و درب از داخل زنگ بزند. همچنین زنگ‌زدگی می‌تواند لکه‌هایی را بر روی درب ایجاد کند. زنگ‌زدگی دوام درب را کوتاه می‌کند و در مواردی که زنگ‌زدگی پیشرفت کند، ناچار به تعویض درب خواهید داشت. انتخاب قفل مناسب نیز نقش مهمی در امنیت درب خواهد داشت. هر قدر که درب دارای مقاومت بالایی باشد ولی قفل مناسبی روی آن نصب نکنید، نمی‌توانید امنیت بالایی را برای خانه و یا محل کار خود تامین کنید. اگر قفل به راحتی باز و یا شکسته شود، درب امنیتی کاربرد نخواهد داشت. کلید قفل باید به گونه‌ای باشد که افراد سودجو نتوانند به راحتی از آن کپی کنند.

لولاهای مورد استفاده نیز باید از نوعی باشند که در عین حالی که امنیت بالایی را برای درب ایجاد می‌کنند، کارایی خوبی هم داشته باشند. لولا یکی از مهم‌ترین اجزاء درب است، در هر باری که درب باز و بسته می‌شود، لولا باید به خوبی کار خود را انجام دهد. اگر مواد اولیه لولاها جنس خوبی نداشته باشند، به مرور زمان ساییده می‌شوند. ساییدگی باعث می‌شود تا درب به خوبی نتواند باز و بسته شود و از جهت دیگر با تغییر در ارتفاع، شکاف‌های موجود در قاب درب ورودی امنیتی با محل زبانه و قفل هماهنگی خود را از دست خواهند داد و در این حالت، درب به خوبی قفل نمی‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع درب‌های امنیتی و اتاقی می‌توانید با سهند درب سلماس تماس بگیرید.