سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

بالا بردن امنیت درب ورودی منزل و محل کار

اولین چیزی که باید برای امنیت درب ورودی منزل و یا محل کار در نظر گرفت، استفاده از یک درب با ساختاری مقاوم و ابزار و یراقی ایمن برای بالا بردن امنیت درب ورودی و محیط است. می‌توانید انواع مختلف درب ضد سرقت را از سهند درب تهیه کنید و امنیت محیط را بالا ببرید.

محافظت قفل درب ورودی در برابر تخریب

بر خلاف یک قفل ساز که از دریل برای باز کردن قفل در مواقع ضروری استفاده می‌کند، بسیاری از افراد جسور تلاش می‌کنند قفل‌ها را با این روش به سرعت باز کنند و به نظر می‌رسد که این عملیات به روشی عمومی تبدیل شده است. اما استفاده از یک قفل مقاوم می‌تواند باعث بالا رفتن امنیت درب ورودی شود.
دو نکته اصلی وجود دارد که باید در مورد قفل درب‌های با امنیت بالای خود در نظر بگیرید، تا بتوانند در برابر تخریب مقاومت کنند. این موارد شامل استفاده از پیچ‌هایی قوی، برای نصب قفل و لولاها است. هر دوی این مناطق با صفحات فلزی سخت شده محافظت می‌شوند. بعضی اوقات، صفحاتی وجود دارند که می‌چرخند تا از قفل‌ها در برابر هرگونه عامل مخرب محافظت کنند.

استفاده از قفل‌هایی با کلیدهای انحصاری

شما نمی‌خواهید اگر کلید خانه را به فردی دادید، بتواند بدون اطلاع یک کپی از کلید شما داشته باشد. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، سرمایه‌گذاری در قفل درب‌هایی با امنیت بالا است که دارای کلید‌های انحصاری هستند. این باعث می‌شود دسترسی به شکاف‌های کلید بسیار محدودتر شود. البته، شما همچنان باید روش‌های مناسبی برای پنهان کردن کلیدهای یدکی خود داشته باشید، تا کنترل کلیدهای خود را از دست ندهید. همیشه مراقبت و رعایت نکات ایمنی باعث بالا رفتن امنیت درب ورودی می‌شود. برخی از قفل‌ها به گونه‌ای هستند که نمی‌توان به راحتی آنها را باز کرد.

 

مقاومت قفل درب ورودی در برابر باز شدن بدون کلید

حتی برخی از بهترین قفل‌های درب با امنیت بالا را می‌توان با اضافه کردن یک سری لوازم جانبی به قفل‌ها دور بزنید. چرا که قفل‌هایی به ظاهر دارای امنیت بالایی وجود دارند که با اعمال میانبرهایی به راحتی قابل نفوذ هستند. یک مثال عالی، استفاده از سنجاق برای باز کردن قفل‌های سیلندری حتی با امنیت بالا است.
کلید سازها با استفاده از ابزار این قفل‌ها را باز می‌کنند. آنها روش‌های ساده‌تری برای ورود هستند و با استفاده از برخی نقاط ضعف، پیچیدگی قفل استوانه‌ای را دور می‌زنند. مطمئن باشید قفل با امنیت بالایی را انتخاب کنید که به راحتی باز نشود. برخی از محصولات قدیمی حتی از بهترین برندها، دارای نواقصی هستند که در انواع جدیدتر برطرف شده‌اند.

 

استفاده از محصولاتی با امنیت بالا

ملاحظات مربوط به درب‌های مسکونی و درب‌های تجاری بسیار متفاوت هستند. به قفل‌هایی نیاز دارید که با درب موجود شما متناسب باشند. به طور مثال: قفل سیلندری اروپایی متناسب با درب‌های خاصی هستند که ممکن است متفاوت با درب‌های آماده شده برای قفل‌های خمره‌ای هستند. شما باید یک ارزیابی تکمیلی از خطرهای موجود داشته باشید تا دریابید بر روی کدام جنبه‌های یک قفل با امنیت بالا برای درب ورودی باید بیشتر تمرکز کنید.
همیشه از درب‌هایی استفاده کنید که لولاهای آنها از بیرون قابل مشاهده نباشد. اگر از بیرون لولای درب مشخص باشد، سارقین می‌توانند با تخریب آنها وارد محیط شوند. روش‌هایی برای افزایش امنیت درب ورودی وجود دارند و بسته به شرایط، شما ممکن است حتی نیاز به تعویض درب با انواع مقاوم شوید. در مورد امنیت آپارتمان، شما باید بررسی کنید که چه نقاط ضعفی وجود دارند و آنها را برطرف کنید.
نتیجه
برای درب ورودی از بهترین نوع قفل و لولا استفاده کنید تا بتوانید امنیت را بالا ببرید. فقط مواردی وجود دارند که باید در مورد آنها فکر کنید تا بهترین قفل را متناسب با نیازهای خود پیدا کنید. قفل به تنهایی نمی‌تواند امنیت شما را تامین کند. شما هنوز هم باید در مورد امنیت محیط و امنیت درب ورودی خود نگران باشید. اما با این اطلاعات تنها کاری که باید انجام دهید این است که از خودتان بپرسید که مهم‌ترین قابلیتی که از یک قفل انتظار دارید چیست و سپس بهترین قفل درب با امنیت بالا را برای خانه و یا محل کار خود نصب کنید.