سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

درب امنیتی با ساختار داخلی فولادی

درب امنیتی  با ساختار داخلی فولادی، بیشتر از این که زمخت به نظر برسند، به خاطر داشتن رویه‌ای چوبی بر زیبایی محیط اضافه می‌کنند. این درب‌ها مقاوم هستند و جلوی ورود افراد مزاحم را می‌گیرند. نسل جدید درب ضد سرقت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین حال زیبایی، از مقاومت بالایی برخوردار هستند. می‌توانید در انواع مختلف این درب‌ها را با قیمت‌های مناسب از سهند درب تهیه کنید.

درب‌های ضد سرقت و خصوصیات امنیتی آنها

چندین ویژگی ساختار درب فولادی‌ ضد سرقت امنیتی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • ساختار درب اصلی امنیتی فولادی: این درب‌ها دارای یک ساختار داخلی فولادی هستند که مقاومت آنها را در برابر ضربه و فشار بالا می‌برد. تخریب آنها بسیار سخت است و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در حالت بسته بودن، جدا کردن درب از چهارچوب تقریبا غیر ممکن است. بعضی از مدل‌ها دارای اسکلت تقویت شده و گوشه‌هایی هستند که به ساختار درب قدرت می‌بخشد.
  • درب‌های ورودی با شبکه فلزی داخلی: درب‌های امنیتی با شبکه داخلی فلزی ضخیم، به طور کلی امن‌ترین نوع درب امنیتی محسوب می‌شوند. شبکه و صفحات فلزی در داخل درب‌های ضد سرقت تولید شده توسط سهند درب، یک نوع محافظ دو لایه ایجاد می‌کنند.