سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت | سهند درب

سهند درب سلماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید کمپانی سهند درب سلماس دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

سیستمهای امنیتی مناسب برای سازمانها را بشناسیم!؟

روش‌های متنوعی برای برقراری امنیت اداره و سازمان‌ها وجود دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. 

حسگر‌های حرکتی: با استفاده از فناوری نوری پیشرفته به کار گرفته شده در این حسگر‌ها آن‌ها به خوبی حرکات را تشخیص می‌دهند و در نتیجه یک گزینه برای تامین امنیت ادارات در طول شب هستند.

دوربین‌های امنیتی: تقریبا همه ما با دوربین‌های امنیتی آشنا هستیم. از دوربین‌های امنیتی در سازمان‌ها، ادارات و حتی فروشگاه‌ها استفاده می‌شود و به عنوان معروفترین سیستم امنیتی مناسب ادارات از آن یاد می‌شود. در برخی مدل‌ها با استفاده از لپ تاپ یا تلفن همراه می‌توانید به راحتی این دوربین‌ها را کنترل کنید.

قفل دیجیتال: این سیستم امنیتی که یکی از جدیدترین فناوری‌های امنیتی به شمار می‌رود، نصب آسان و مزایای بسیاری دارد. قفل دیجیتال (قفل هوشمند یا الکترونیکی)، با بهره گرفتن از تکنولوژی روز و آلیاژ‌های مستحکم، مانع از ورود سارقان و افراد غریبه می‌شود. در حال حاضر بیشتر ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری از این روش برای بالا بردن امنیت استفاده می‌کنند.

با استفاده از این قفل‌ها نه تنها دسترسی به درب ورودی اداره بلکه دسترسی به قسمت‌های مختلف سازمان محدود خواهد شد و دیگر لازم نیست نگران از دست رفتن اشیا قیمتی و مدارک باشید. ساختار قفل دیجیتال مشابه به قفل‌های ضد سرقت می‌باشد با این تفاوت که باز نمودن درب توسط روش‌های بیومتریک، رمز و کارت امکان‌پذیر خواهد بود.

همانطور که قبلا گفته شد، قفل دیجیتال، بهترین سیستم امنیتی اداره است، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد امنیتی، احتمال باز شدن درب توسط سارقین را بسیار پایین آورده است. برای درک بهتر این موضوع لازم است ابتدا با انواع قفل دیجیتال بیشتر آشنا شویم.

قفل دیجیتال اثر انگشتی: در این قفل‌ها از اثر انگشت برای تایید هویت هر فرد استفاده می‌شود. سنسور‌های موجود در قفل اثر انگشتی الگوی مربوط به اثر انگشت هر شخص را ثبت کرده و در صورت تطبیق با داده‌های موجود در سیستم درب را باز خواهد نمود.

قفل دیجیتال رمزی: استفاده از رمز یکی از روش‌های باز نمودن قفل درب دیجیتالی است. استفاده از تابع خیالی، رمز یک بار مصرف و آلارم هشدار موجود در این قفل‌ها باعث افزایش امنیت ادارات خواهد شد.

قفل دیجیتال ریموتی: یکی از روش‌های باز نمودن آسان درب‌های داخلی در ادارات استفاده از ریموت می‌باشد. با استفاده از قفل ریموتی درب می‌توان از را دور درب را باز نمود، و در زمان صرفه جویی نمود.

قفل دیجیتال کارتی: استفاده از این قفل‌ها در هتل‌ها بسیار رایج است. نصب آسان قفل کارتی، تعویض کارت و یا منقضی کردن این کارت‌ها بسیار آسان است در نتیجه استفاده از قفل دیجیتال کارتی در ورزشگاه‌ها یا سازمان‌ها و اداراتی که رفت و آمد زیادی را دارند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.